piątek, 18 listopada 2011

Chłopcy z Lasu: Nie powstrzymacie nas

Ten film po prostu trzeba obejrzeć, żeby zobaczyć rozmiar niepodległościowej manifestacji. Ulicami Warszawy szło 11 listopada kilkadziesiąt tysięcy ludzi.  Nie pokazała tego żadna telewizja...

W opisie filmu czytamy:
"Kiedy wybiegłem przed baner na czele marszu i ustawiłem kamerę, spodziewałem się, że będę musiał stać w jednym miejscu do końca Marszu dobre 5 minut; po tym czasie nie mogłem się nadziwić, że ta rzeka dumnych Polaków nie kończy się i wcale skończyć się nie zamierza! Ciekawe czy ktoś oprócz mnie też to przeżył (jest czego zazdrościć). A tempo marszu nie było wcale spacerowe.
W międzyczasie mijali mnie znajomi, witali się ze mną. A ja wciąż nie mogłem wyjść z podziwu i z zachwytu nad tym tłumem idącym z hasłem: "Cześć i chwała bohaterom!""
[...]

Dzięki, chłopcyzlasu!

Podziel się tym postem

4 komentarze:

Pelargonia pisze...

R., słyszałam, że w szczytowym momencie było aż 90 tys. ludzi.
To tylko cieszyć się wypada, że jesteśmy tak potężną siłą.

Pozdrawiam serdecznie

Rzepka pisze...

Tak wyliczył Romuald Szeremietiew, ale nie wiem czy metoda jaką zastosował jest wiarygodna. Ja też byłem na marszu i nie zaryzykowałbym takiej liczby uczestników. Ale połowę, to w ciemno...:)

Pozdrawiam serdecznie

Pelargonia pisze...

R., bądź na czacie o 21.30. Zapraszam:)

Rzepka pisze...

Oki :)

:)

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top