piątek, 18 listopada 2011

Najpierw go pobili, a potem skazali

kadr z  filmu: Nowy Ekran
Dziennikarze portalu Fronda.pl, a także „Gazety Polskiej Codziennie” odnaleźli mężczyznę brutalnie skopanego i pobitego przez policjanta w dniu Święta Niepodległości. Okazuje się, że został on wyrokiem sądu skazany na 3 miesiące  pobytu z kratkami  za… pobicie policjanta.
No i jak to skomentować?  Przecież tego można się było spodziewać – PRL w czystej postaci…

Oto fragment rozmowy z Danielem Klocem:

Jak doszło do pana pobicia?
- Przyjechaliśmy na Marsz Niepodległości z Wrocławia. Były zamieszki, stwierdziliśmy więc, że wracamy do domu. Ok. 15.50 szliśmy ul. Poznańską, umówiliśmy się przy Szwejku na Pl. Konstytucji. Policja szła w naszą stronę myśleliśmy, że ich wyminiemy.

Dlaczego zaczęliście uciekać?
- Ja nie uciekałem. Nic złego nie robiłem. Zatrzymałem się. To widać na filmie. Dwa razy psiknięto mi w twarz gazem, byłem kopany. Kopany również kilkakrotnie poza tym co zarejestrowała kamera. Nie byłem bitym metalowym prętem, który trzymał drugi policjant.

Jakie odniósł pan obrażenia?
- Mam zwolnienie lekarskie do końca tygodnia, schodzą mi zadrapania na głowie. Rozwożę w pracy ludzi samochodem więc, muszę wrócić do zdrowia, głowa jest tutaj ważna. Nie mogę narażać innych.

Całość TU

Info także TU

Rozmowa przed kamerą  TU


Podziel się tym postem

2 komentarze:

Pelargonia pisze...

Cała Polska widziała film w internecie, na którym wyraźnie widać, kto kogo bił.
Całe szczęście, że są ludzie, którzy tą scenę nakręcili kamerą. Mam nadzieję, ze na tej podstawie pobity mężczyzna dojdzie sprawiedliwości.

Pozdrawiam serdecznie

Rzepka pisze...

E., ponoć Daniel Kloc mówił o tym filmie podczas rozprawy, ale sąd nie chciał o tym słuchać i nie przyjął jego wniosku dowodowego. Ech, ja to bym taki sąd oddał... pod sąd.

Serdecznie pozdrawiam

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top