środa, 13 listopada 2013

Maszerowałem w Szczecinie

W tym roku, inaczej niż w latach poprzednich, miałem okazję obchodzić Święto Niepodległości razem z mieszkańcami Szczecina. 

Maszerowaliśmy z Placu Orła Białego na Plac Szarych Szeregów, gdzie znajduje się pomnik marszałka Józefa Piłsudskiego. Uczestnicy marszu skandowali hasła patriotyczne a także nazwiska: Piłsudskiego, Dmowskiego, Paderewskiego i Witosa. 

W trakcie marszu organizatorzy poinformowali, że według szacunków policji uczestniczyło w nim około 2 tysiące osób, co moim zdaniem mogło odpowiadać prawdzie. Poniżej trochę amatorskich fotek:


Fot. Rzepka i Alex
Podziel się tym postem

2 komentarze:

Pelargonia pisze...

Witaj R.,

Pikne zdjęcia:)
Marsz w Szczecinie oglądałam na filmie w YT, szukałam na nim Ciebie.
Ja w tym roku, ze względu na moją sytuację, nie uczestniczyłam w żadnym marszu. Ale biało-czerwona na balkonie wisiała, a 11.11. byłam na koncercie zespołu z Białorusi, który śpiewał patriotyczne polskie pieśni. Śpiewałam razem z nimi i było wspaniale.

Pozdrawiam serdecznie

Rzepka pisze...

Witaj E.,

W Szczecinie były dwa Marsze Niepodległości. Środowiska narodowców nie chciały iść razem z PiSem więc maszerowały dzień wcześniej, 10 listopada. Ja poszedłem na ten drugi marsz, bo Święto Niepodległości jest 11 listopada.

Koncert, to też forma uczczenia rocznicy odzyskania niepodległości, wcale nie gorsza niż marsz :-)

Pozdrawiam serdecznie

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top