wtorek, 3 lutego 2009

17 miliardów, czyli big beat

Toni Keczer i Czerwono - Czarni wykonywali kiedyś piosenkę pod tytułem "17 milionów". Ten stary przebój, w nieco zmienionej wersji, przypomniał nam ostatnio premier Donald Tusk.



17 miliardów

W Peru na Machu Picchu, we włoskim Val di Fiemme
Przegapiłem, zaspałem, zapomniałem na śmierć.
Kto mnie dziś uratuje, Kopacz, Klich czy też Grad?
Gdybym mniej się obijał, to nie śpiewałbym tak:

17 miliardów, skąd je teraz wziąć?
17 miliardów, komu kasę ciąć?
17 miliardów od URM-u po MON
17 miliardów, jak Klich nie da, to won

Już przepadłem z kretesem przez tę dziurę jak lej?
Przecież Vincent bez PESEL mówił: wszystko okay!

Miało cudów być tysiąc, miało reform być sto,
Trzeba pasek zacisnąć, czy pomoże mi ktoś?
Szczęście było tak blisko, a tu kryzys jak nic,
Mam nauczkę na przyszłość i zajęcie na dziś!

Już przepadłem z kretesem, przez tę dziurę jak lej?
Przecież Vincent bez PESEL mówił: wszystko okay!

17 miliardów, skąd je teraz wziąć?
17 miliardów, komu kasę ciąć?
17miliardów od URM-u po MON
17 miliardów, chyba pójdę stąd…
Ja i cały rząd!
Ja i cały rząd!

A tu oryginał:



Zdj. PAP
Podziel się tym postem

0 komentarze:

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top