piątek, 4 lipca 2008

Mędrzec Europy cz.II

(hs)Kiedy w głowach liderów PO narodziła się myśl, by zgłosić Lecha Wałęsę jako kandydata do unijnej Rady Mędrców pewien niesforny chochlik spowodował zamieszczenie na moim blogu tej oto notki. Okazało się, że idea ta nadal żyje i ma duże szanse na urzeczywistnienie, o czy jeszcze tej nocy informował dziennik.pl (rano niespodziewanie tekst znikł). Jednak nasz tajemniczy chochlik i tym razem był czujny i tak jak poprzednio zabrał garść autentycznych „złotych myśli” Wałęsy, które zastawił w jednolity tekst. Odkryjmy więc ” mędrca Europy” na nowo:

„Polska w Europie będzie na miarę wykształconego lub głupiego narodu. Polskie społeczeństwo jest politycznie speszone. Mówi trochę komputerowo. No, czuje, dość dużo czuje – ale po francusku. Sprawy globalne trzeba oddzielić od kontynentalnych, a te od takich, które nikogo nie powinny interesować. Przykładowo ja swojej żony nigdy nie pozwolę zglobalizować.

Każdy człowiek chciałby się jakoś wybielić, zrozumieć, wyczyścić. Czy wszystkich szpiegów i agentów spod Grunwaldu 1410 roku rozliczyliśmy? Na pewno nie. Do końca świata i jeden dzień nieudacznicy będą tematem lustracji grali, bo to jest najwygodniejszy temat. A jak jeszcze nie żyli w tamtych czasach, no to ze staruszkami będą walczyć tymi metodami. Kiedy bzdury i czarownice dalej opowiadają głupoty, to przecież kiedyś to trzeba przerwać. Może rzeczywiście trzeba było na inna okazje poczekać, ale ja nie gram, ja występuję tu i teraz, kiedy jestem naciśnięty na odcisk. Za taki występ dostaję od dziesięciu do stu tysięcy euro. Ja zarabiam po parę milionów w ten sposób. Myśli pani, że za trzy tysiące złotych ja bym był w stanie żyć?

Ja mogłem być Kim Ir Senem czy Leninem, bo najlepiej to potrafię. Nie brałem się za chirurgię, bo bym nie tę nogę obciął. Jestem elektrykiem prywaciarzem, prywatnie w swoim domu robię elektryczność. Furman nie może być koniem i odwrotnie. On nie jest elektrykiem i nie wie, że są akumulatory kwasowe i zasadowe. Ciekawe, które on ładuje? Z męskich spraw zostało mi tylko golenie. Chciałbym mieć 18 lat.

Zaprosiłem ludzi na imieniny, byśmy się obwąchali. Zdrowie wasze w gardło nasze! Lekarz dał mi wtedy śmietanę, różne rzeczy, żebym mógł wyjść z tego. Diagnozę ma niezłą, natomiast leczenie fatalne. Nie chcesz pan mieć gorączki, stłucz pan termometr. To jest chory człowiek, to jest małpa z brzytwą. Pan jest chorym debilem!

Dopóki tak się będziemy zachowywać, to to są ostatnie, najmądrzejsze słowa, jakie można powiedzieć w tej rzeczywistości. Chyba to był ostatni mój wywiad. A, idźcie do diabła!”

Myśliciel Lech Wałęsa. Tu z paluszkiem.

I tu z paluszkiem...

_______________________________________________
Źródła:
http://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa

dziennik.pl
oraz internet.
Zdjęcia: internet


Podziel się tym postem

4 komentarze:

Anna pisze...

Nooooo, hitem sezonu może byc tez to co mówił w wywiadach dla wsi24 w temacie książki, tzn mówił,że:

"bolek prowadził walkę, robił dobra robotę dla Polski, wprawdzie są jakies donosy i ktoś został zwolniony z pracy ale one (te donosy) nie zrobiły niczego złego...dlatego chyba trzeba sie bedzie przyznać do tych dokumnetów"

Tak właśnie mówił....

Jeszcze nas czeka cała masa róznych "niespodzianek" ze strony Bolka.

Pozdrawiam

Jaku pisze...

Nasz mędrzec powinien za te wszystkie słowa i czyny pójść siedzieć z innymi mędrcami swojego pokroju.

Pozdrawiam:)

Rzepka pisze...

Anna, Jaku

A niech sobie wreszcie ta Europa go weźmie z całym jego inwentarzem ;)

Dziękuję za odwiedziny

Pozdrawiam :)

loty po okolicy pisze...

/powtórzę się bo warto: TV4, program "IV władza", kilka minut temu. Piotr Semka przepytuje człowieka o nazwisku Wałęsa. Dziennikarz zadaje pytanie: "co miał Pan na myśli mówiąc, że jak będziemy mieć szczęście to los nas uwolni od Kaczyńskich". Odpowiedź Wałęsy: "zawał serca na przykład"… ŻĘNUJĄCE

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top