poniedziałek, 17 grudnia 2007

Mędrzec Europy

(hs)
Cytowane poniżej zdania pochodzą z autentycznych wypowiedzi polskiego kandydata do dziewięcioosobowej Rady Mędrców Unii Europejskiej. Ale, ale… Nie wiedzieć czemu pewien niespokojny chochlik zestawił te pojedyncze „złote myśli” w jednolity tekst. Być może dopatrzył się w nich jakichś nowych wartości? Rezultat oceńcie Państwo sami:

Plusy Unii Europejskiej mają swoje plusy i minusy. Są plusy dodatnie i plusy ujemne. Jak geje i ludzie ich pokroju chcą sobie paradować, to niech sobie wybudują nową Warszawę. Te wybudowali ludzie biali i mają do niej prawo. Kto to słyszał, żeby takie żarty wyprawiać. Gdybym był w Polsce, wziąłbym pasa i sprał im tyłki. A jak się nie wie, co się buduje, to nawet szałasu nie można rozbierać, bo deszcz na głowę będzie padał.
Zawsze czułem szacunek dla Krakowa. Uważam go bardziej za stolicę Polski niż Warszawę. Moim zdaniem, powinno przenieść się stolicę do Krakowa. Za sto lat w każdym mieście będzie mój pomnik.

Gdyby w jeziorze były ryby, wędkowanie nie miałoby sensu. Mówię Panu święte słowa, a Pan moja krowa. To pan w niedzielę wszedł tu jak do obory, i ani be, ani me, ani kukuryku. Zając rżnie przez granicę.
W każdym społeczeństwie potrzebne są dwie nogi. Powinna być lewa noga i prawa noga. A ja będę pośrodku. Ja panu mogę nogę podać. Dokonałem zwrotu o 360 stopni. Nie można mieć pretensji do Słońca, że kręci się wokół Ziemi.

Miała być demokracja, a tu każdy wygaduje co chce! Jak Pan w ogóle śmie mnie atakować? Atakowanie mnie, myślenie źle o mnie jest zbrodnią! Chamowi odpowiadam po chamsku i guzik mnie to obchodzi, co o tym sądzicie. Odpowiem wymijająco wprost. I tak, i nie. Jestem za, a nawet przeciw. Dobrze się stało, że źle się stało. Tonący brzytwy chwyta się byle czego. To są ostatnie godziny naszych pięciu minut. Widzę to jasno na białym.



Europa powinna być dumna z takiego myśliciela.
Dobranoc Państwu!

Zdjęcie: Krzysztof Mystkowski / KFP
Podziel się tym postem

13 komentarze:

Anna pisze...

Wszystkie te jego złote myśli w jednym tekscie moga zabić.
Śmiechem:-)

Pozdrawiam

ckwadrat pisze...

Ufff, ledwo dałem radę nie spaść z krzesła. Ale to tak naprawdę straszne jest.

ps. Rzepka - teraz widzę, że nie dokończyliśmy instalacji MyBlogLogu. Bo są tylko top linki, a nie wkleiliśmy kodu z widżetem, pokazującym niki i awatary odwiedzających. Musiałem już mieć nieźle w czubie w sobotę, że tego nie zauważyłem.. ;) Mogę powiedzieć, co i jak, albo poczekamy do kolejnego spotkania - jak wolisz.

Rzepka pisze...

Też to zdążyłem zauważyć;)
Niech zostanie, jeść nie woła. Będzie dobry pretekst, by znów się spotkać...

Dzięki!

Pozdrawiam

Rzepka pisze...

Anno,
dziękuję za odwiedziny, śmiech dawkuj, żeby nie zaszkodził :)

Pozdrawiam serdecznie

Anna pisze...

Rzepko, Ty mi dawkuj:-)
Inaczej nic z tego:-)

Pozdrawiam

Junona pisze...

Rzepko, porażająca kumulacja złotych myśli mędrca Wałka, jak go (nie bez podtekstu) zwą.
Nawet bym z rozkoszą pękła ze śmiechu, gdyby to się nie działo na serio i nie miało mnie/nas dopaść w nowym w całkiem nieśmiesznej formie.
A dopada...

ps. widzę, że z Ckwadratem wchodzicie na wyższy stopień znajomości Bloggera. Z moich (krótkich) doświadczeń - bestia jest nieprzewidywalna. Dobrze wiedzieć, do kogo biec po pomoc. Nie omieszkam...

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wy tu sobie smichy hihi, a ja mysle ze Bolek w zdankach bez sensu ujmuje krotko to co "autorytety"
utytulowane prof, dr.,gadaja albo pisza na kilkunastu stronach czasami. Wezcie takiego Sadurskiego np. Ilez on sie w klawiature natrzepie...a jak kto by chcial ujac krotko o co
chodzi "europejczykowi" moznaby to ujac tak
jak ujmuje to Walesa.
Z tym ze "akademika" moze trudniej
potraktowac jak Bolka. Z Bolka sie smiejemy. a wlasciwie trzebaby smiac sie z naszych "autorytetow"
Bolek to ich produkt -okazuje sie ze aktualnie eksportowy.

Alfred Kujot

Rzepka pisze...

Junono,

wkleiłem tu instrukcję do MyBlogLog napisaną dla mnie przez Ckwadrata.
Jeśli chcesz mieć takie urządzenie u siebie, to skopiuj ją sobie i spróbuj zainstalować.
Ja sam nawet do tego nie podchodziłem, bo w tych sprawach wyjątkowy ze mnie ciemniak . Zrobił to za mnie Ckwadrat, choć jak widać nie do końca...;)


--------------------------------

Załóż sobie w tym serwisie konto:

http://www.mybloglog.com

Jeśli znasz angielski to sobie poradzisz, trzeba podać podstawowe rzeczy, jak adres strony, charakteryzujące ją tagi itd. Ale to dopiero początek.

Następnie musisz umieścić na blogu Widżeta, który będzie pokazywał niki i awatary/zdjęcia odwiedzających Cię osób. Zobacz jak to wygląda u mnie. A także kod, który będzie śledził aktywność użytkowników.

Te obydwa kody (do śledzenia i do widżeta) kopiujesz ze swojego konta na MBL. Jeden z zakładka My Home -> Edit Settings. Drugi - My Home -> GetWidgets. Możesz dostosować kolorystykę widżeta jak chcesz. To wszystko na razie na MyBlogLog.


Kody pobierasz po kolei i umieszczasz w jednym okienku, jak zwykłe dodatki na prawej szpalcie. Najwygodniej, jeśli zalogujesz się do Bloggera, ale przejdziesz na stronę bloga, tak jakbyś go po prostu czytał. Następnie z górnego paska nawigacyjnego (po prawej stronie od "przeszukaj bloga" i "oflaguj bloga") wybierasz "Dostosuj" i na szkielecie bloga wybierasz z prawej strony "Dodaj nowy element".

W nowym okienku pokaże się kilkanaście gotowców do dodania - wybierasz "HTML/Java Script". Pojawi się puste okienko, w które kopiujesz po kolei obydwa kody skopiowane z MBL. Daj między nimi wiersz odstępu.
-----------------------------------

Jeśli miałabyś jakieś kłopoty - Ckwadrat z pewnością pomoże.
Potem - jeśli zechcesz - poprosimy naszego kolegę o instrukcję do "sitemeter".

Dzięki
Pozdrawiam

Rzepka pisze...

Witaj Alfredzie,
miło Cię gościć !

Piszesz:
"Bolek to ich produkt -okazuje sie ze aktualnie eksportowy."

A nie mogliby go raz a porządnie wysłać na eksport tak żeby nie wrócił? Najbliższa okazja do Rosji razem z mięsem, włożyć między dwie połówki wieprza i gotowe!

Pozdrawiam

Jaku pisze...

Wspaniale dobrane zdjęcie Mędrca - na tej czcigodnej twarzy od razu widać zadumę, pełnię troski, oraz chęć oddania siebie innym...porażka;)

Rzepka pisze...

Witaj Jaku,

Wałek wygląda na tym zdjęciu tak, jakby od razu pozował do tego pomnika, co to ma stać w każdym mieście...;)

Pozdrawiam

Joanna K. pisze...

Jak znam życie - Bolek będzie miał pomniki - nie szkodzi, choć będzie to po naszej śmierci.
A z tych cytacików obsmiałam się jak norka.
Posłałam kolegom linki.
Koniecznie trzeba to upubliczniać. Toż to niesłychane bzdury!
A jak się czyta!
Pozdrawiam wszystkich :)

Anonimowy pisze...

TV4, program "IV władza", kilka minut temu. Piotr Semka przepytuje człowieka o nazwisku Wałęsa. Dziennikarz zadaje pytanie: "co miał Pan na myśli mówiąc, że jak będziemy mieć szczęście to los nas uwolni od Kaczyńskich". Odpowiedź Wałęsy: "zawał serca na przykład"… ŻĘNUJĄCE

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top