poniedziałek, 21 kwietnia 2008

Autobiografia 2008

(hs)
-Waldi, Waldi! A piosenkę taką znasz...?
...Stu różnych ról
czym ugasić mój ból
nauczyło mnie życie jak nikt.
W wyrku na wznak
przechlapałem swój czas,
najlepszy czas.
Raz pewien pan
mówi: na taśmie mam
takie rzeczy, że będzie ci wstyd.
Od tego dnia
rozumiałem, że ja
nie znaczę nic.
W nosie was mam!
Pokochałem się sam
oto wyśnił się wielki mój sen.
W tysięczny tłum
spadła bomba i bum
zgładziła mnie...

-Donek, Donek! Ale opuściłeś takie coś:
...Ojciec Bóg wie gdzie
stracił nogę, albo dwie,
mi paznokieć z palca zszedł.
Z cepa został wiór
wymacałem osiem kur
i poznałem co to seks...

...czy jakoś tak...

_______________________________________________________
Fotomontaż: ML PHOTO-JOKES GALLERY
Podziel się tym postem

4 komentarze:

Anna pisze...

miodzio:-)

poprzedni też

pozdrawiam

Rzepka pisze...

Dzięki, że jesteś Anno :-)
Bo już się o Ciebie martwiłem...

Tak to jest, jak się kogoś "rozpuszcza", to potem zaczyna mu tego brakować ;))

Pozdrawiam ciepło

Jaku pisze...

Hehe tak się bawi syn żyda/wermachtowca;)

pozdrawiam Rzepko:)

Rzepka pisze...

:))
Pozdrawiam Cię, Jaku!

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top