poniedziałek, 10 grudnia 2007

Rady Millera, czyli masowanie nosa

(hs)
P I N O K I O
(wersja dla niepoprawnych)
- Powiedz mi Leszek, co ty robiłeś ze swoim nosem, jak ci się tak wydłużał, z powodu tych kłamstw, które wtedy głosiłeś?


-Najpierw próbowałem go lizać, lecz język nie sięgał...



- Potem usiłowałem moczyć nos w dwójniaku, ale nie mieścił się do kieliszka



- Aż w końcu poleciłem Józkowi i Jurkowi, by zastosowali mi masaż nosa



- Sławku, Zbyszku! Pora na masaż!



Yarrok - serdeczne dzięki za pomoc techniczną!


Wykorzystałem zdjęcia: AG/ PAP/ oraz z dziennik.pl
Podziel się tym postem

7 komentarze:

Junona pisze...

Twoje mini-komisky to chwila oddechu na uśmiech od ucha do ucha, Rzepko :)

Pozdrawiam

Rzepka pisze...

Witaj Junono,

Te "mini-komiksy" to taka etykieta zastępcza, wyrób czekoladopodobny.
Ale jeśli jest w miarę strawny, to bardzo się z tego cieszę. Dzięki...:)

W salonie wielkie poruszenie. "Ci odlatują, ci zostają" - chciałoby się powtórzyć słowa starej piosenki...
A to za sprawą osobnika, który poczuł kolejną misję i chce nadać salonowi nową jakość. Widać, że robota w rękach mu się pali, obawy mam jednak takie, że niebawem może on pozostawić właścicieli s24 z popiołem w garściach.

Ale co tam, przeżyliśmy potop szwedzki...

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

ckwadrat pisze...

Bardzo fajne! :) Super pomysł, jak zwykle.

ckwadrat pisze...

A teraz odnośnie MyBlogLog. Załóż sobie w tym serwisie konto:

http://www.mybloglog.com

Jeśli znasz angielski to sobie poradzisz, trzeba podać podstawowe rzeczy, jak adres strony, charakteryzujące ją tagi itd. Ale to dopiero początek.

Następnie musisz umieścić na blogu Widżeta, który będzie pokazywał niki i awatary/zdjęcia odwiedzających Cię osób. Zobacz jak to wygląda u mnie. A także kod, który będzie śledził aktywność użytkowników.

Te obydwa kody (do śledzenia i do widżeta) kopiujesz ze swojego konta na MBL. Jeden z zakładka My Home -> Edit Settings. Drugi - My Home -> GetWidgets. Możesz dostosować kolorystykę widżeta jak chcesz. To wszystko na razie na MyBlogLog.


Kody pobierasz po kolei i umieszczasz w jednym okienku, jak zwykłe dodatki na prawej szpalcie. Najwygodniej, jeśli zalogujesz się do Bloggera, ale przejdziesz na stronę bloga, tak jakbyś go po prostu czytał. Następnie z górnego paska nawigacyjnego (po prawej stronie od "przeszukaj bloga" i "oflaguj bloga") wybierasz "Dostosuj" i na szkielecie bloga wybierasz z prawej strony "Dodaj nowy element".

W nowym okienku pokaże się kilkanaście gotowców do dodania - wybierasz "HTML/Java Script". Pojawi się puste okienko, w które kopiujesz po kolei obydwa kody skopiowane z MBL. Daj między nimi wiersz odstępu.

Rzepka pisze...

:)))
Rzeczywiście to wszystko jest bardzo prościutkie...

W takim razie już wiem, o co Cię poproszę, jak się spotkamy u nas w sobotę ;)

hi, hi, hi...

Rzepka pisze...

PS.
Aha !
A to pierwsze zdjęcie po raz pierwszy zobaczyłem u Ciebie na blogu i to ono poddało mi pomysł na całość.

ckwadrat pisze...

Oki. Przy okazji coś wychylimy :)

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top