wtorek, 8 lipca 2014

Rozwija się taśmowe śledztwo, nie ma to tamto


Podziel się tym postem

2 komentarze:

Pelargonia pisze...

Witaj R.,

Gratuluję kolejnego świetnego dymka. Cóż, starość nie radość;))))))
A propos urynałów przypomniał mi się dowcip:
Utonął statek, na powierzchni morza pływają dwa przedmioty: fortepian i nocnik.
- Że też ja, na którym tyle sławnych rąk grało, muszę utonąć! - rozpacza fortepian.
A co na to nocnik?
- Kolego, mów głośniej, całe ucho mam w wodzie!

R., proszę o telefon - podziel się wrażeniami ze szczecina!
No i proszę o komentarze na moich blogach. Na "Okruchy" wcale nie zaglądasz, a ja tymczasem zamieściłam ostatni (na razie) odcinek. Brak weny i dalszych konceptów na pisanie.
Radzę Ci jednak przeczytać wszystkie odcinki.

Pozdrawiam serdecznie

Rzepka pisze...

Witaj E.,

Dzięki :-) W przyszłym tygodniu będę miał trochę więcej czasu i wtedy nadrobię zaległości.

Pozdrawiam serdecznie

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top