środa, 30 października 2013

Mistrz Mowy Soczystej, czyli kto to powiedział? - quiz

Quiz przeznaczony jest dla osób dorosłych. Zadanie  nie jest zbyt trudne – należy dopasować cytat do osoby, która wypowiedziała daną kwestię. Można również, według własnego uznania,  przyznać tytuł Mistrza Mowy Ojczy…,  przepraszam, Soczystej.

A.
 „ Tak mi było przykro, z jednej strony mówię, determinacja żeby obronić k…a ratusz, przykro mi było, ze PiS za to co dostał… Jeb..a nas na każdym kroku k…a,  ta Zalewska nawet w tym dniu wyborczym, że taki Wiązowski, któremu k…a chcieliśmy rękę podać,  bo tam ma jakieś problemy,  to on ch.j przychodzi i kąsa. To, że kąsa to ch.j mu w d..ę i to jest Dyduch. Został wydymany w zarządzie,  chyba nie będzie,  i będzie fikał,  to w ryj dostanie i tak będzie fikał. Proszę ja Ciebie i rzecz jest w tym, że ta, te k…a zdeterminowanie,  aby obronić ten ratusz doprowadziło do takiej sytuacji.”
 
B.
"Hola, hola, koniec tego dobrego, co ty odpier….sz, cały czas sędziujesz pod nich. Daj ten gwizdek i spier….j stąd!"


C.
„Zajebiście, zajebiście. Ale wyrafinowany skurwiel. Była konwencja wyborcza. W sobotę miał tą konwencję , bo to ciul jest. I posadził mnie obok siebie. (…) Telewizja kręciła moje przemówienie, wszystkich. To posadził mnie ze sobą i najważniejszym człowiekiem na Dolnym Śląsku, marszałkiem sejmiku i cały czas kręciły kamery.”

D.
„Byłem u Pawła Grasia: „K…a, to jest chore, że naszych ludzi czyszczą". "To podziękuj Schetynie", nie?(…) I mówi: "Idź do Protasiewicza". Jacek oczywiście zobowiązał się,  że pomoże. Natomiast niezależnie od tego on zbiera głosy. Dziś o piątej może premier go poprze, zobaczymy. No i ja mówię Jackowi, że z tego co się orientuję to Edek Klimka jest w takiej sytuacji, że jest wypier…ony z pracy, jak suka bura potraktowany. No to mówi: Niech też Schetynie podziękuje.”

E.
„Ten Borowiak ku...s podniesie łapę, czy mu przyp...lić? „

F.
„Jeśli pan pisze ten artykuł, to jest pan kretynem. Skończyliśmy temat.  Ja nie będę komentował rzecznika, będę komentował pana. Ja nagrywam pana. (…)  Jak pan mówi do mnie, do ojca mojej córki, żebym ja mógł generalną stwierdzić tezę, to pan jest k... niedojrzały.”





fot. screenshot/YT

Podpowiedzi:

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/rynasiewicz-ten-borowiak-ku-s-podniesie-lape-czy-mam-mu-przyp-lic_322543.html

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/zapis_rozmowy_senatora_ludwiczuka_tak_sie_ustawia_powiatowa_wladze_171677.html

 http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ireneusz-ras-posel-belkocze-jak-pijany_360280.html

http://www.fakt.pl/Sawicka-do-agenta-Tomka-Trzeba-wpier-Schetynie,artykuly,160716,1.html

http://www.weszlo.com/news/15049-Baron_Mazowsza_przejmuje_gwizdek

http://polska.newsweek.pl/platforma-obywatelska-jacek-protasiewicz-norbert-wojnarowski-slask-newsweek-pl,artykuly,273483,1.html
Podziel się tym postem

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czcigodny Rzepko
Gdyby ktoś dla kontrastu przytoczył jakąś rozmowę z przedwojennej knajpy w której zeszłą się ferajna z Kercelaka czy obradowała łódzka dintojra pod przewodnictwem Ślepego Leona, wyszłoby na to ze rozmawiali kawalerowie z przedrewolucyjnego Wersalu.
Pozdrawiam ponuro.

Pelargonia pisze...

Witaj R.,

Co krok w naszym nieszczęśliwym kraju słyszy się nieparlamentarny język naszych parlamentarzystów, którzy używają wulgaryzmów zamiast znaków przestankowych.
I często sobie zadaję pytanie: kto tą hołotę do parlamentu wpuścił?

Pozdrawiam serdecznie

Rzepka pisze...

Drogi Niedźwiedziu,

dawniej, to każde z nich miałoby kłopot z otrzymaniem posady fornala w folwarku...

Serdecznie pozdrawiam

Rzepka pisze...

Witaj E.,

jak pisał śp. Maciej Rybiński: wprawdzie chamów wyedukowaliśmy, ale nie udało nam się ich wychować.

Pozdrawiam serdecznie

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top