niedziela, 30 września 2012

I Polska się obudziła...!

Byłem. Warto być Polakiem i jestem dumny z tego, że nim jestem. Cokolwiek media mętnego nurtu napiszą i powiedzą o liczbie uczestników marszu "Obudź się Polsko!" - znów skłamią, bo taka ich tchórzliwa i służalcza natura. Było nas wielokrotnie więcej. To były nieprzebrane tłumy, morze wspaniałych ludzi z całej Polski. Nigdy wcześniej nie brałem udziału w tak licznej manifestacji. Serce rosło. Jeszcze Polska nie zginęła!

 Trochę fotek...

Przed południem "Solidarni 2010" zorganizowali pikietę przed siedzibą TVP na Pl. Powstańców Warszawy domagając się przekazywania prawdy przez publiczne media.

Przemawiali kolejno: Wojciech Reszczyński...









Tomasz Sakiewicz oraz Ewa Stankiewicz...
Ochrona budynku zaryglowała wejścia i nie pozwoliła na wręczenie apelu do dziennikarzy TVP, by nie cenzurowali informacji i mówili prawdę


















Długaśny transparent nie zmieścił się w kadrze: Kłamiecie rano - kłamiecie wieczorem

Redaktor Reszczyński wśród "Solidarnych 2010"

Na Plac Trzech Krzyży, gdzie przed kościołem św. Aleksandra zaplanowano mszę św. zmierzali ludzie z całej Polski...
Po to, by bronić wolnych mediów i narodowych wartości
A także po to, by "podziękować" skompromitowanym politykom
W czasie mszy św. ludzie czuli wspólnotę...
Młoda para (słabo widoczna pośrodku fotki) zmierzająca na swój ślub zaplanowany na godz.15.00 nie spodziewała się takiego przyjęcia. Śpiewające życzenia złożyło jej tysiące ludzi
A potem wszyscy ruszyli w kierunku Placu Zamkowego...
Starsi i młodsi..
Pieszo i na platformach...
Z bliska i z daleka
Żeby mieć dobre ujęcie z marszu trzeba się było nieco wspiąć
Las biało - czerwonych
"Solidarność" śląska
I "nie" dla atomu w Gąskach







Podziel się tym postem

5 komentarze:

Pelargonia pisze...

Witaj R.,

Całym sercem podpisuję się pod tym, co Ty pięknie napisałeś.
JA TEŻ BYŁAM!
I jestem z tego dumna.
Dziennikarka z GP powiedziała, że "jest nas ponad pół miliona!" To tak, jak ja szacowałam.
Największa manifestacja, w jakiej uczestniczyłam.
I wszystko odbyło się tak spokojnie. ONI poważnie się przestraszyli takiego tłumu. TU BYŁA POLSKA!!!

Pozdrawiam serdecznie

PS Przejrzyj pocztę

Pelargonia pisze...

PS R., czy sam robiłeś te zdjęcia? Ja nie miałam ze sobą aparatu, tylko komórkę, która robi słabsze zdjęcia.
Zresztą nie nastawiałam się na robienie zdjęć, ponieważ liczyłam na kolegów.
Myślę, ze nie będziesz miał nic przeciwko temu, że kilka Twoich zdjęć wykorzystam.

Pozdrawiam serdecznie

JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA!!!
I nie zginie!

Rzepka pisze...

Witaj E.
To właśnie to ich przerażenie powoduje, że wielokrotnie zaniżają liczbę uczestników marszu. Bo wiedzą ile było naprawdę, muszą mieć takie dane - to pewne.

Fotki są moje - oczywiście, wykorzystuj, proszę bardzo.

Pozdrawiam serdecznie

pulsar pisze...

Żałuję, że nie mogłem się pojawić. Do zobaczenia na Marszu Niepodległości!

Rzepka pisze...

W takim razie do zobaczenia, Pulsarze.

Pozdrawiam

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top