sobota, 26 listopada 2011

Stan wojenny w dwóch odsłonach - Rincewindx

Komentarz właściwie zbędny. Kolejny rewelacyjny klip Rincewinda, tym razem na zbliżającą się rocznicę wprowadzenia stanu wojennego. Z początkiem drugiej odsłony - ciary... Należy rozpowszechniać!




Wigilia 1981 roku

Nie płacz mamo, że święta tak blisko,
A ja ciągle nie wracam do domu.
Mnie nazwano antykomunistą,
Lecz o tym nie mów nikomu.

Pytasz mnie dlaczego to robię
Choć czuję jak strach za mną kroczy?
Chciałbym zawsze, gdy spojrzę do lustra,
Bez odrazy patrzeć sobie w oczy.

Nie płacz mamo, gdy przyjdzie Wigilia
Daj na puste miejsce kromkę chleba.
A gdy gwiazda pierwsza zaświeci
Wymów słowa – że tak było trzeba.
(autor nieznany)
Podziel się tym postem

2 komentarze:

Pelargonia pisze...

R., wszystko co robi Rincewindx jest naprawdę rewelacyjne. Bóg nie poskąpił mu talentu.
Łzy kręciły mi się w oku kiedy oglądałam i słuchałam jego ostatnią produkcję. Ja także umieściłam ten teledysk na swoim blogu pod hasłem "Pamiętamy", tym bardziej, iż zbliża się 30 rocznica stanu wojennego.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam dzisiaj na czat o godz. 21.30.

Rzepka pisze...

"Ja także umieściłam ten teledysk na swoim blogu..."

Świetnie, E. :) Zauważyłem, że również na Blogpressie. Takie perełki powinny trafiać do jak największej liczby odbiorców.

Pozdrawiam serdecznie!

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top