piątek, 26 czerwca 2009

I'm Only Sleeping, czyli jak przetrwać kryzys światowy

W swoich rolach występują kolejno: Silvio Berlusconi - premier Włoch, Angela Merkel - kanclerz Niemiec, Brian Cowen - premier Irlandii, Alfred Gusenbauer - były kanclerz Austrii, Donald Tusk - premier Polski, Taro Aso - premier Japonii, Jose Luis Rodriguez Zapatero - premier Hiszpanii oraz Danilo Turk - premier Słowenii.


 kryzys.JPG Fotki Zdjęcia Obrazki


*) Wykorzystałem fragment piosenki "I'm Only Sleeping"- Lennon/Mc Cartney

Tłumaczenie tekstu w dymkach:

Berlusconi
:
Kiedy budzę się wcześnie rano,
Podnosząc głowę ciągle ziewam

Merkel:
Kiedy jestem w środku snu
Zostaję w łóżku, płynę pod prąd

Cowen:
Proszę, nie budź mnie,
Nie potrząsaj mną

Gusenbauer:
Zostaw mnie tam, gdzie jestem,
Ja tylko śpię

Tusk:
Wszyscy wydają się myśleć, że jestem leniwy,
Mam to gdzieś, myślę, że są szaleni

Aso:
Biegając wszędzie w takim pośpiechu,
Dopóki nie zauważą, że nie ma potrzeby

Zapatero:
Proszę, nie psuj mojego dnia,
Jestem daleko stąd

Turk:
A poza tym,
Ja tylko śpię

(tłumaczenie wziąłem stąd)

Fotki nie są nowe, pochodzą ze szczytu Azja-Europa w Pekinie ( 10. 2008) poświęconego walce z kryzysem światowym. A znalazłem je tu:
http://www.publico.es/internacional/167889/tope/crisis?pagCom=2

I jeszcze oryginał:

Podziel się tym postem

0 komentarze:

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top