środa, 23 stycznia 2008

Przygody różowej Pitery, czyli pisać każdy może...

(hs)
Pisać każdy może
Trochę lepiej lub trochę gorzej
Ale nie o to chodzi
Jak co komu wychodzi
Oczernić kogoś muszę
Inaczej się uduszę
Uuuuuuh

Lubię ze skutkiem niemałym
Szukać dziury w całym
By wiało tu awanturą
Szybko chwytam za pióro
Teraz będę szczera
Nazywam się Pitera
I robię w polityce
Chyba mnie rozumicie

Stoję przy mikrofonie
Niech mnie który przegoni
Ja mam dobre układy
Więc nie dacie mi rady
Bo ja się wcale nie chwale
Ja po prostu niestety mam talent

Jak człowiek wierzy w siebie
Calutka reszta to mucha
Nie ma takiej sprawy w tym kraju
Której nie można rozdmuchać
Wejść w politykę i zostać
Cała reszta to rzecz prosta
A ja wiem co jest grane
Dlatego tutaj zostanę
Będę kręcić lody
Będę robić podchody
I mówić rzeczy niedobre
Na Kamińskiego i Ziobrę
Bo ja się wcale nie chwalę
Robię tak gdy się do czegoś zapalę
Jak raport wydaję z siebie
Donek jest w siódmym niebie

Stoję przy mikrofonie
Niech mnie który przegoni
Ja mam dobre układy
Więc nie dacie mi rady
Nikt mnie tutaj nie kiwnie
Bo odczuje to dziwnie
Ja nikogo nie straszę
Ja raportem niestety go gaszę

Lubię ze skutkiem niemałym
Szukać dziury w całym
By wiało tu awanturą
Szybko chwytam z pióro
Ja znam różne numery
Poszłam drogą kariery
A teraz the irish hey dla Donka zatańczę...
_______________________________________

*Trwestacja piosenki Jerzego Stuhra "Śpiewać każdy może..."
Zdjęcie: Agencja Gazeta
Podziel się tym postem

6 komentarze:

Anna pisze...

Kapitalne:-)

Jak nie przymierzając w "Teatrzyku pod Zieloną Gęsią" !

:-)

Pozdrawiam

Rzepka pisze...

Witaj Anno :)

Teatrzyk Zielona Gęś jak najbardziej, ale kiedy ja po raz pierwszy zobaczyłem to zdjęcie i pozę Pitery, to na myśl przyszła mi taka piosenka z "Piwnicy pod Baranami", jeśli dobrze pamiętam:

"To taka głupia, to ja już nie jestem
Może głupia, ale taka to już nie
I zaraz się domyślam czego on chce"

Pozdrawiam serdecznie:)

Jaku pisze...

hahaha jakie zdjęcie;) Coś Ci się ostatnio zbiera na rymy, gratuluję świetnej weny:)

Rzepka pisze...

Cześć Jaku,

Jest takie powiedzenie:

Jak się dobrze czuję
to mi się rymuje

Ze mną jest chyba na odwrót...

pozdrawiam:)

ckwadrat pisze...

Rzepka - no to jest po prostu świetne :)). Żulia to kompletna amatorka z dużym parciem na szkło (ekran), żądna chyba nawet nie tyle władzy, co publiki i klaki. Ktoś policzył, że jednego dnia wystąpiła w OŚMIU (!) programach telewizyjnych. Doskonale ją podsumowałeś.

Rzepka pisze...

Pomysł zrodził się dzięki świetnej fotce. Jak ją znalazłem zacząłem kombinować jak ją wykorzystać. Aż przytrafiła się okazja z raportem i kompromitacją Pitery...

 
Copyright © 2014 Pejzaż Horyzontalny | Rzepka • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top